دسته بندی محصولات PNA

هیتر کابینتی

قیمت هیتر کابینتی مرغداری

هیتر های کابینتی یکی از معتبرترین هیترهای صنعتی است که توانایی تولید حرارت بسیار باالیی دارد. این نوع هیترها عموما میتوانند در مکانهای صنعتی و عمومی به کار گرفته شوند. اما اصلیترین کاربرد هیترها مربوط به گلخانهها – مرغداری ها میباشد.

هیتر کابینتی چیست؟

هیتر کابینتی یک دستگاه گرمایشی است که از طریق فن دمنده هوای سرد را از مبدل حرارتی عبور داده و سبب گرم شدن هوا میشود. هوای گرم تولید شده به وسیله هیتر کابینتی از طریق کانال کشی و یا به صورت مستقیم به محیط مورد نظر منتقل میگردد.

هیتر کابینتی (کوره هوای گرم ) و کاربرد آن
خرید هیتر کابینتی ۱۵۰ هزار تمام استیل

این وسیله با سوختهایی مثل گاز و گازوئیل و دو گانه سوز قابلیت کارکرد دارد. این نوع هیترها در دو مدل افقی وعمودی طراحی و ساخته می شوند. میزان حرارت خروجی هیترها به داخل سالن با توجه به اندازه و رنج حرارتی آنها متفاوت میباشد که هیتر های تولیدی این شرکت از 100 تا 400 هزار کیلو کالری قابل تولید وعرضه میباشد.

مزیت های هیتر کابینتی

یکی از مزیت های هیترهای کابینتی پاک بودن و تولید حرارت بدون آالیندگی میباشد که به لطف محفظه احتراق و دودکش تمامی گازهای سمی خارج شده و گرمای مطبوع وارد سالن پرورش میشود که به نوعی یک سیستم هوادهی تهویه حداقلی در زمستان نیز محصوب می گردد .

هیتر های تولیدی این شرکت ساخته شده از بدنه دو جداره گالوانیزه ویا گالوانیزه رنگ شده با رنگ الکترو استاتیک برای ماندگاری بهتر بدنه هیتر و همچنین کوره ساخته شده با ورق استنلس استیل با آلیاژ باال و مقاوم می باشد و برای باال بردن راندمان هیتر ها از مجموعه ایی از لوله های رادیاتوری گرد ویا کتابی از جنس استندلس استیل به جهت چرخش بیشتر هوای گرم درباالی دیگ تعبیه گردیده است .

فن های استفاده شده در این هیترها با توجه به حجم گرمادهی ونوع پرورش در دو مدل آکسیال ویا سانتریفیوژ با توجه به نوع کارکرد ساخته میشود.

PNA-Admin وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *