دسته بندی محصولات PNA
رویه ارسال سفارش در پیشگامان نوید آرتیمان
روند ارسال سفارش
 
کلیه سفارشات مشتریان شرکت PNA بلافاصله بعد از دریافت بررسی شده و در روند پردازش قرار می گیرد. بدین صورت که قطعات یدکی و اقلام کوچک در مدت 24 ساعت آماده ارسال می گردد. بر اساس نحوه ارسال( پست، تیپاکس، باربری) و شهر مقصد، زمان تحویل اجناس بین 2 تا 5 روز کاری متغیر است. ( حداقل زمان مورد نیاز برای آماده سازی هر محصول در صفحه همان محصول ذکر شده است.)
 

در شرایط ویژه مانند جشنواره ها، روزهای تعطیل یا روزهای پر ازدحام مانند اسفندماه، بر حسب روش ارسال و شهر مقصد، زمان ارسال متفاوت است و ممکن است طبق رویه های اعلام شده انجام نگیرد.

 

نحوه دریافت سفارش از مامورین ارسال
 
-لطفا هنگام دریافت سفارش خود از ماموران ارسال ( باربری، پست، تیپاکس ) کارت شناسایی معتبر ارائه نمایید.

کارت شناسایی می بایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت مامورین امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.

-با توجه به اینکه سفارشات از طریق شرکت های حمل و نقل و پست ارسال می شود، ضروری است در هنگام دریافت سفارش، صحت و سلامت فیزیکی کالا را بررسی کرده و در صورت بروز مشکل از دریافت کالا خودداری نموده و کالا را باز گردانید.

بدیهی است تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

-در هنگام دریافت سفارش حتما تعداد کالای دریافتی را با تعداد اقلام موجود در فاکتور در حضور ماموران ارسال کنترل نمایید و در صورت عدم تطابق، کالا را عودت دهید. بدیهی است تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید تعداد اقلام آن خواهد بود.

-در صورت تمایل جهت ارسال سفارش توسط پست، ارائه کدپستی الزامیست.

-با توجه به اینکه کالاهای ارائه شده توسط وب سایت این شرکت صنعتی می باشند و امکان تعیین وزن دقیق برای برخی اقلام وجود ندارد هزینه با مشتری هماهنگ می گردد. در صورت تمایل، امکان ارسال اقلام کوچک توسط پست یا تیپاکس بصورت پس کرایه وجود دارد. ( پرداخت هزینه حمل در محل)

 

ارسال کالاهای سنگین و حجیم
 
اگر کالای خریداری شده جزء کالاهای سنگین محسوب شود، قبل از ارسال هزینه حمل و نقل به مشتری اعلام می شود و در صورت تایید، کالا ارسال می گردد. در صورت تمایل مشتری می تواند با هماهنگی قبلی وسیله حمل بار خود را جهت دریافت سفارش به انبار شرکت ارسال نماید.

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید
 

-باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند ( مانند هواکش، هیتر، دانخوری، آبخوری و …..) می بایست توسط نصاب مجاز انجام شود. به همین جهت ضروری است که خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از گارانتی یا هرگونه خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.